tisdag 15 december 2009

De senaste dagarna...

I söndags så antog jag rollen som bullmamma. På förmiddagen så bakade jag två bröd och på eftermiddagen bidde det femtio lussekatter. Cissi och Christian kom på besök och fick också hjälpa till ;o)
Samtidigt så lagade pappa T middagen, Biff a la Lindström med potatis och brun sås. Vid något tillfälle tänkte jag "jisses, mitt kök kommer aldrig att bli detsamma igen", men det gick hur bra som helst!



Igår så hade vi tid på sjukhuset för att få reda på resultatet av obduktionen. Vi fick som vanligt sitta och vänta. En halvtimme närmare bestämt. För att göra en lång historia kort så var besöket a complete waste of time. Obduktionen var enligt kvinnan jag pratade med för tre veckor sedan klar, men inte enligt läkaren som vi nu fick träffa. Jag ställde frågan "men vad gör vi då här" och det kunde hon inte svara på. Stackarn förstod nog inte heller varför vi hade fått denna tid. Men man kan ju ställa sig frågan....vem har egentligen rätt?! Är obduktionen klar eller inte? Skulle ta 6-8 veckor...och vi är nu inne i den elfte. Jag gissar att vi aldrig får något svar.
Efter ytterligare ett inställt kvartsamtal på Isaks dagis idag så körde vi hem till kusin M och Eric. Isak var eld och lågor. Det var ju ett tag sedan sist. Veckorna bara flyger iväg.
Vi åt mat, lussebullar och choklad och våra boys var hur goa som helst.
Jisses, nu är klockan halv tio....dags att göra lite nytta och sen nanna kudden.

Julfint hos kusin vitamin


Eric lånade ut sin napp och snutte

Eric har en sänghimmel...."koja" enligt Isak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar