torsdag 24 februari 2011

Sjunde dygnet...

Yes! Idag vände det! So far so good i alla fall :o) Han åt lite spaghetti och korv till lunch. Det kändes ungefär som att ta guld i 100 meter fjärilssim kan jag intyga.

Skulle väga min lille älskling igår kväll, men det slutade med att jag insåg att jag själv gått upp två kilo. INTE OK! :o( Men jag har känt det på mig....jeansen har inte suttit skönt i midjan....för det är där det sitter. Men jag har tröstätit en hel del nu när prinsen varit sjuk så länge. Det skyller jag på, hi hi.

Kom nyss hem ifrån jobb. Var hemma med Isak fram till lunch då T tog över. Fått mycket gjort, men är långt ifrån nöjd.

Får se vem som vabbar imorgon....

Nu ska jag lägga mig rak lång i soffan. Isak somnade klockan tre idag och sover fortfarande här bredvid. Lugn och ro i kroppen. Äntligen!


Innan jag åkte till jobb ville Isak målas som Facklan i Ben 10


Sex imorse och gröten kokades....

En smal och sliten kille orkade bara stå på pallen en liten stund, sen fick han sätta sig ner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar