söndag 20 februari 2011

Uppdatering...

Halvturken (min son) slutade att kräkas natten till idag. Men jag vill inte på påstå att det är mycket bättre för det. Han har jätteont i kroppen och hög feber. Diarré hade han imorse. Dagens näringsintag har bestått av tio ostringar och femton popkorn. That´s it.

Pappa T och jag åt nyligen spaghetti med gräddsås (innehållande bla färska champinjoner) och till detta lite stekt färsk sparris. Det känns riktigt jobbigt att njuta av en god middag när Isak ligger i soffan och inte ens orkar ta sig till matbordet.

Fick ett sms innan av familjen som fick våra biljetter till Disney on Ice. Föreställningen hade varit fantastiskt bra och deras dotter hade gråtit när den var slut och bett om att få se den idag också. Naw, så gulligt!

T var och handlade lite innan. Jag hade skrivit en lista där det viktigaste var Coca Cola, romerska bågar och naturchips ;o) Detta ska jag kränga om en stund när disken är fixad. Yum!

Nu måste jag bara vara liiite negativ några sekunder. För helvete!!!!! Jag är så trött på sjukdomar nu! JAG P A L L AR INTE MER!

Så ja, nu känns det bättre *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar