söndag 13 februari 2011

Här händer det inte mycket...

Solen har lyst hela helgen, men jag har inte tagit ett steg utanför dörren....inte Isak heller. Pappa T har fått lite frisk luft när han matat kaninerna i garaget och handlat mat på Ica. Usch! Låt vår lille prins bli frisk snart!
Ikväll fick han i alla fall i sig lite spaghetti och köttfärssås. Gäller att laga sådant de tycker om för att få de att äta. Lite Alvedon innan gjorde susen. Han åt lite och efter ville ha ha en macka med ost. Ett gott tecken trots allt.

Här sitter jag och gräver i Sarelleburken. Det är obeskrivligt gott! Beach 2011 känns redan kört så jag kan lika gärna njuta av livets goda.

Pappa T pratar i telefon, men när han är färdig ska jag tigga lite massage. Koppla på hundögonen och gny lite...det brukar hjälpa, ha ha!

Snart måste vi börja att planera sommaren. Jag vill till Turkiet...det är prio ett. Sen vill jag till Astrid Lindgrens Värld och T vill till Legoland. En och en annan djurpark måste vi också besöka. En riktigt familjesommar....det var ett tag sedan!

Nej, nu ska jag se Solsidan på Tv4 Play. Har missat det fullständigt, men såg det förra söndagen och det var ju riktigt, riktigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar