måndag 27 augusti 2012

iPhone av stål...

I don´t do running.....

Men för en stund sedan var jag ute och sprang mitt andra lopp utav totalt 27 på min app "Get Running". Denna laddade min bror hem till mig för några månader sedan och av anledningen ovan har den aldrig blivit använd. Men nu jävlar! Jag vill också kunna springa! För det kan ju inte vara så att jag är den enda i världen som det inte fungerar för?!

Den här appen fungerar så att man successivt ska öka sträckan man springer. Som nu första veckan så springer man bara totalt 8 minuter utav 30. Det vill säga i princip ingenting. Men jag har bestämt mig för att ta det piano. Good things come to those who wait :o)
Den nionde veckan springer man hela halvtimmen.

Allt gick bra idag tills min iPhone flög ut ur min ficka på huvtröjan och landade med en j-vla smäll i asfalten. Var övertygad om att jag skulle få plocka upp spillrorna utav min älskade livskamrat...men tji fick jag. Den var hel minsann, men märkbart misshandlad. 
Det gjorde lite ont i mitt hjärta, men jag har slutat att hänga läpp över materiella ting. För de är fullständigt j-vla oviktiga.

Soffan kallar!

På onsdag åker jag till Bryssel minsann. Ett möte på en timme eller två väntar i närheten av flygplatsen :o)

1 kommentar:

  1. Springa!?! jag har sagt det innan och säger det igen.. Springa är skittråkigt. Riktigt jäkla trist.. Usch. Beundrar dig för att du ger dig på det...
    Kramis!

    SvaraRadera