onsdag 1 augusti 2012

Fotobok...

Ska vara på gymmet om sex timmar, så det är nog bäst att jag kommer i säng. Skulle dock kunna bli så att jag ligger kvar i sängen när väckarklockan ringer med tanke på att jag inte mått som en prinsessa idag. Har känt mig lite småkrasslig och haft känningar i halsen.

Jag har jobbat med en fotobok till en kollega hela kvällen. Fick slita mig för två minuter sedan. Fan vad roligt det är!! Tackar min bror för att han visat hur enkelt det är här på vår iMac. Apple....I think I love you ;o)

Måste också sätta mig ner och göra två för vår egen del. En om vår Turkiet-resa och en om alla utflykter vi gjort denna vår/sommar.

Got to go!

Tror minsann att jag skiter i att träna....

2 kommentarer:

  1. håller med, det är verkligen kul med fotoböcker.. jag har också Mac men gör mina böcker online hos www.solentro.se/fotobok, smidigt och kul!

    ha de/h

    SvaraRadera