fredag 22 juni 2012

Genomarbetad...

Tyvärr har jag inte en endaste minut över till bloggen. Nu får jag liksom stjäla några minuter ifrån min beautysleep. 


Satte nyss sista skruven i Isaks nya skrivbord. Var på Ilva idag och shoppade lite till lekrummet som nu är färdigmålat. Listerna kom på plats innan idag. Dessa är jag dock extremt missnöjd med. 
När vi köpte huset så låg det ett billigt j-vla (ursäkta) laminatgolv på hela nedanvåningen (och under detta gul heltäckningsmatta). Det vi tyckte passade bäst till detta var vitlaserad allmogelist. Sen bytte vi ju till ekparkett över allt (och slet bort mattorna naturligtvis), men listerna har fått stanna....förutom i vårt sovrum och i hallen. Tyvärr är det iiiiinte snyggt tillsammans. Samtidigt känns det lite småsjukt att byta ut alla eftersom det ju kostar en slant.


Så jag får leva med dessa till den dagen då jag bara MÅSTE köpa kritvita ;o)


När vi kom hem så jobbade vi typ tre timmar i trädgården. Det var ljuvligt väder och resultatet blev fantastiskt. 
Så jag har slitit ordentligt hela långa dagen. Var tvungen att äta lite nattamat för en stund sedan. Man blir hungrig av att aldrig sitta still *ler*


Nej, nu ska jag lägga mig platt fall. 


Måste var fit for fight imorgon. Midsommar! Wihoo!


 Det nya skrivbordet ifrån Ilva
Lite ny förvaring
Ut med det gamla in med det nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar