onsdag 27 juni 2012

Isak & Sara...

Har precis sett en väldigt bra film. Otroligt långsam och egentligen ganska innehållslös, men ändå gripande. Last Night heter den. Till denna har jag krängt några hekto godis. Ah! Life is good! ;o)


Hyrde tre filmer igår och ser fram emot de andra två. Fast nu är det snart nannedax, så ikväll blir det inte.


Lite efter fyra hämtade jag Isak och Sara på dagis. Två förväntansfulla och glada barn fick jag med mig i bilen. Sara utbrast "åh, du är världens bästa mamma" när jag svarade ja på frågan "går det bra att leka". Hi hi, de är för underbara!


Vi busade i trädgården, gosade med Sandra och lekte skissa och gissa i Isaks rum en stund innan Saras mamma kom. Så roligt! Jag ritade och kidsen fick gissa. Deras fantasi är så underhållande. Jag hade kunnat hålla på hela kvällen. 


Ha ha, skrattar för mig själv när jag tänker på vad Sara sa idag. Hon blev lite småkär i Isak stora nalle som han har på sitt rum. Den är som en saccosäck. Isak satt i den när han var liten. "Isaks rumpa är för stor för denna så jag kan ta den" Ha ha ha! (se bilden längst ner)






Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar