måndag 30 juli 2012

Fint väder släcker skrivarglöden...

Har egentligen inget vettigt att säga, men känner att jag är tvungen att ge ifrån mig ett livstecken ;o) Om någon timme ska jag sitta pigg och vaken på jobb....så jag får fatta mig kort.


Förra veckan var helt fantastisk! Ja...om man bortser ifrån att jag var något bitter över att behöva arbeta och det faktum att mina två egna veckor regnat bort *ler*.
Vi spenderade i princip varje kväll och dag på stranden. Det är så här en sommar ska vara! 


Två kvällar träffade vi Isaks favorittjej Sara och hennes familj. Badade, skrattade och njöt av varandras sällskap. Pappa T och Isak träffade även de på dagtid.
Två andra kvällar grillade vi hemma hos mormor och morfar. Min lediga onsdag som jag till viss del unnade mig, spenderades även den på stranden...tillsammans med kusinerna och morfar.
Isak var även på fredagen tillsammans med hela gänget på stranden och höll morfar, moster och morbror M sysselsatta med sitt ständiga badande. Han VÄGRAR helt enkelt att vara uppe på land. Det enda som får honom att lämna det iskalla vattnet är om man yppar ordet glass. Då, men bara då, kan han tänka sig att sitta i solens varma strålar en stund eller två. 
När han sen är färdig och ser lite sådär "mulad" ut av glassen. Då är det dags att jobba på gåshuden igen. Varför fryser inte killen som alla andra?! ;o)
På onsdagen fick jag liksom anstränga mig ganska ordentligt för att få en timme uppe på land. Vi byggde sandslott och jag grävde ner honom i sanden gång på gång. 


Nej, nu måste jag försöka att somna om tror jag. 


Natti natti...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar