måndag 23 mars 2009

Halsfluss och kärlek...

Kärlek ja, det fick jag ett smakprov på imorse...eller ja..det får jag ju flera hundra gånger om dagen, men händelsen imorse var väldigt speciell. Isak är otroligt gosig och kärleksfull, vilket jag är väldigt nöjd med. Får hoppas att det blir så för alltid.

Anyway, imorse vaknade Isak kvart i sex. Sa hej till mig och kröp bort till min sida och lade sig över min rygg. Han drog upp mitt linne och pussade mig flera gånger....riktiga smackpussar. Hi hi, det var supersött. Man blir varm i hela hjärtat.

Synd att det inte alltid är så här underbart ;o) Dagen har varit lite jobbig med tanke på att jag har halsfluss och Isak vägrade sova och äta och var allmänt gnällig. Framför allt efter besöket på vårdcentralen. Men men, man vet att man lever i alla fall.

Mormor och morfar kom hit efter jobb och vi åt middag tillsammans innan det var dags för lite shopping på Ica Maxi. Tyckte lite synd om mig själv så det blev mycket choklad om man säger så :o)

Isaks nya passion är att klättra, helst upp på stolarna i vardagsrummet och sedan vidare upp på bordet. Här hittade jag honom när jag hade diskat färdigt efter frukosten. Så det är INGET fotomontage. Nöjd som attan var han dessutom.




Och så en lite filmsnutt. Isak sjunger med i refrängen till melodifestivalbidraget "Killing me tenderly" med Anna Sahlené och Maria Haukaas Storeng:

2 kommentarer:

  1. Det är min son det fast han sjunger bättre!

    SvaraRadera
  2. Små kärleksförklaringar är ju det myyysigaste! I morse vrålade Eric överlyckligt "mam mam mam mam mam" och drämde en leksaks-kastrull i bakhuvudet på mig. Det är kärlek.... i sin mest smärtsamma form ;)! Puss puss från oss

    SvaraRadera