torsdag 19 mars 2009

Nyttig frukost...

Efter en riktigt jobbig natt med feber och halsont var det skönt att stiga upp och titta lite på Teletubbies, Postis Per mm. Var nyss och lämnade Isak på dagis. Tänkte att han har det bättre där än här hos mig. Jag ska bara ligga och kurera mig, sen hämtar jag honom vid tre. Imorgon är vi ju lediga tillsammans och då vill jag ha mer krafter.

När jag klädde på mig inför bilfärden till dagis så hörde jag en duns ifrån vardagsrummet. Tänkte inte så mycket mer på det och fortsatte med det jag höll på med. Efter en stunds tystnad hör man "mm gott, mm gott". Denna syn mötte mig när jag kom springande för att se vad som hänt:



Jag måste lära mig att plocka undan efter mina kvällsintag ;o) Fyra Pringleschips till frukost....undrar vad Anna Skipper hade sagt om det?!

1 kommentar:

  1. Hahaha,chipstjuven ertappad på bar gärning. Har inte ätit Pringles på många herrans år men när jag såg denna bilden igår så var jag tvungen att smyga ner en rulle i kundvagnen ... Kramiz

    SvaraRadera