lördag 7 mars 2009

Mys och After Work...

Jisses, klockan är snart 01.00 och här sitter jag och överför bilder och lyssnar på Spotify. Vad hade livet varit utan Spotify?! Me like! Isak och jag dansade till Lady Gaga - Poker Face innan idag. Fullt ös medvetslös ;o)
Idag bidde det pga vädret ingen strandpromenad, men däremot mycket mys och en timmes välbehövd runda med vagnen när Isak skulle sova. När Isak sussade ute i vagnen kom mormor och en charmig rörläggare på besök för att fixa diverse småproblem i köket. Inget går upp mot en händig karl! ;o)
När mormor slutat jobba så tog hon hand om min guldklimp och jag åkte till stan för afterwork med några arbetskamrater. Mycket, mycket trevligt! Och Isak had the time of his life hemma hos mormor och morfar :o) Nöjd och belåten när jag hämtade honom fem timmar senare.
Jisses, nu är Isak vaken. Bäst jag går in och kollar läget. Hmm, det blev tyst igen...
Sov så gott!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar