fredag 27 mars 2009

Hemmamys och besök på vc...

Är det bara jag som kan bli smått galen när jag ska göra ett inlägg? Tycker där är lite väl många buggar....grrrr...

Denna dag hade kunnat vara hur mysig som helst om det inte var för besöket hos den mest udda läkare jag någonsin träffat. Vårdcentralen där vi bor är under all kritik om ni frågar mig. From now on ska jag aldrig mer sätta min fot där. Behöver inte gå in på några detaljer....Isak fick i alla fall penicillin så nu är vi båda snart friska och krya.

Tog några bilder på Isak i sin nya fina kaninoverall. Kramgo!!

Ikväll åt vi middag hos mormor och morfar. Tack för det! ;o)






Upp och ner för trappan kan man gå hur många gånger som helst?! Hemma är det lite lugnare eftersom vi har grind :o) Men morfar och mormor gör allt för lille räkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar