måndag 2 mars 2009

Jaha, då ska vi se hur detta går...

Detta är alltså mitt första försök till att lägga upp ett inlägg. Har fortfarande inte riktigt greppat detta och misstänker att jag har många timmar framför mig för att få till det perfekta utseendet på denna blogg.
Idag har Isak varit på dagis för första gången på hur länge som helst. Det hade gått jättebra och det var en riktig pratkvarn jag hämtade strax efter fyra.

Direkt efter hemkomst gick vi ut på upptäcksfärd. Klättrade bland sjöstenen framför huset, stampade i vattenpölar, gungade på lekplatsen, åt lite jord, plockade skräp och gjorde lite armhävningar ;o)

Men först två bilder från igår kväll.


Det syns minsann att min lilla räka gått ner ett kilo efter misstänkt magsjuka och total matvägran :o)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar