måndag 9 mars 2009

Shopping, shopping...

Isak somnade nyss. Att en sådan liten kille kan vara uppe så länge efter att ha varit på dagis en hel dag är ett medicinskt under ;o) Imorse var han dock jättetrött och lite svårväckt som ni kan se på första bilden.

Vad jag förstår så är det typ ingen som kan lämna en kommentar här på bloggen. Märkligt?! Ska försöka kolla upp hur man ska gå tillväga.

Idag hämtade mormor och morfar Isak på dagis. Så jag passade på att fixa lite ärende. Åkte först till Mio och beställde bord och stolar till Isak. Sen bar det av till Toys R us. Där kan jag vandra omkring hur länge som helst?! Så sanslöst mycket leksaker och det blir lite av en nostalgitripp...så mycket man känner igen från när man själv var barn.
Efter detta lite shopping på MQ. Hade ju en bonuscheck att utnyttja. Bidde en jättefin kjol från Bondelid. Det hade kommit in många vårnyheter och jag hade kunnat shoppa hur mycket som helst. Synd bara att man är vit som ett lakan och fluffig...hi hi hi.


Min ängel

Uppackning av diverse leksaker


Denna blir jag nog snygg i ;o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar