söndag 25 oktober 2009

En underbar helg...

En underbar helg är till ända och nu sitter jag här ensam i soffan och väntar på min favoritfilm. Har en skål med kinapuffar och pollykulor framför mig.
Man kan ju undra varför man sitter och väntar på en film när man har den på dvd i en låda några meter härifrån?! ;o) Samma sak som att man går och köper en film på dvd istället för att ladda ner den. KÄNSLAN! Jag är mycket för den.

Pappa T har åkt tillbaka till Norge. Snart är detta miserabla livet över! Längtar efter mitt Svenssonliv. Längtar efter min mans matlagning som jag fått njuta av hela helgen. Den som väntar på något gott....

Nä, nu börjar minsann filmen. Blir aldrig några långa inlägg tycker jag. Bilder istället.....


Isaks jacka tydligen...

Mina pojkar tittar på "Pippi Långstrumpen" som Isak säger

En kärleksfull bild tänker ni, men ack nej....Sara som geten heter stångande Isak efter för många pussar och kramar ;o)

PUSS



Besökte världens bästa djuraffär idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar