tisdag 13 oktober 2009

Gårdagen...

Här kommer även några bilder ifrån igår.

Hur lyckas jag egentligen?! Nu är klockan 23.48 och jag borde definitivt vara i säng vi detta laget för att inte se ut som något katten släpat in på hallmattan imorgon.

Det har varit en tuff första dag på jobbet idag. Tur man har så goa arbetskamrater. Satt mest och snyftade hela dagen. Förhoppningsvis får jag lite mer gjort imorgon.

Idag hade jag inbokat en tid till min barnmorska sen lång tid tillbaka. Kliniken där jag gjorde ultraljudet skulle ha hört av sig till dem och berättat vad som hänt för att jag skulle slippa....men detta hade tydligen inte fungerat. Min bm ringde och undrade vart jag höllt hus en stund innan jag skulle åka hem och hämta Isak. Hon blev smått chockad stackarn och även om samtalet gjorde mig väldigt ledsen så var det jätteskönt att få prata med henne.

Natti!


Isak och Tilde

Anton






1 kommentar: