fredag 30 oktober 2009

När jag var gravid med Isak så surfade jag en hel del på familjeliv.se. Läste om graviditeten vecka för vecka, frossade i graviditetsåkommor och följde olika trådar med tjejer som skulle ha barn ungefär samtidigt. Skrev dock aldrig något själv :o)
Anyway....där hittade jag en gång en tjejs profil. Hon hade förlorat sitt barn i vecka 16 och hade gjort en liten film om det. På slutet visades en bild på henne och pojkvännen....när de höll sin lilla underbara bebis i sina händer. Jag grät då och hade förmodligen dött om jag sett den idag. Den låg på youtube, men idag kan jag inte hitta den.
Hon hade en låt som spelade genom hela sin video och det är en låt som jag tycker är helt fantastisk. Älskar den! Videon är också väldigt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=ELkWIGOxPyk

Nu ska jag ligga på min nya lila spikmatta och beundra mina svarta naglar ;o) Köpte svart nagellack idag och det blev minsann riktigt snyggt. Ja....om ni frågar mig alltså. Förmodligen ingen annan som tycker det....möjligtvis en å annan svartrockare. Matchar tatueringen om inget annat.

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar