tisdag 20 oktober 2009

Huvudvärk...

Har haft huvudvärk nu konstant i fem veckor och börjar bli jäkligt trött på det. Försvinner stundvis för att komma tillbaka lite senare. Så håller det på hela dagarna. Nog för att jag är trött, men det kan inte vara anledningen....

Efter att ha hämtat Isak på dagis idag så åkte vi direkt hem till kusin M och nästkusin Eric. Det var full rulle från början till slut, hi hi. Det är med livet som insats som jag bifogar bilden i mitten, men det är det värt. Min lilla kusin vitamin är ju så söt så jag kan inte låta bli.



På väg att kramas


Nya tatueringen
Jakob är skrivet med mindre text, därav ser det tjockare ut
Lite sårigt och "skorpigt", men det tar nog inte många dagar innan det läker



1 kommentar:

  1. SNYGG tatuering bruden :) Åhh,jag vill oxå... Tänker på Er ida vännen

    Puzz & Kram

    SvaraRadera