onsdag 28 oktober 2009

Lite aktivitet i sjukstugan...

Trots 38.3 på termometern idag så tog vi oss en 90 minuters promenad i det fina höstvädret. Som balsam för själen! Det har inte blivit mycket utomhusaktiviteter den senaste tiden och jag saknar det verkligen.
Under mina första 16 graviditetsveckor så hade jag bara fokus på att sitta ner och ta det lugnt. Detta pga illamåendet. Sen de senaste veckorna behöver jag ju inte ens förklara. Det märks, inte minst på kroppen, att man inte rört sig så mycket som man är van vid.

Hoppas jag snart återgår till det normala för jag vantrivs något fruktansvärt. Ser ut som jag åldrats typ 20 år på fem månader. Blää!

Isak har varit glad som en lärka idag. Märkligt med tanke på febern och den nästan obefintliga matlusten. Idag har han ätit 3 knäckebröd och lite choklad. Endast sovit fem minuter......
Somnade för en timme sedan efter en stund av "jag kommer förmodligen att dö om jag somnar" hysteri ;o)

Jisses vad förkyld jag är. Flög på mig samma dag som Isak blev dålig. Men jag är bara snuvig....inga andra symtom.

Mormor och morfar var här ikväll och livade upp i höstmörkret. Inget ovanligt iofs, vi äter ju tillsammans nästan varje kväll. Mys pys.







Petitscript 36 & 30 punkter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar