måndag 12 oktober 2009

Vårt nya kök och hall...

Today has been a good day :o)

Var egentligen tänkt att jag skulle börja jobba idag, men när jag kom till dagis så var det helt mörkt och tomt. Studiedag! Tänk om någon kunde påminnt en om det?! Har inte riktigt koll på datum just nu. Dagarna har liksom bara gått....

Men, det blev en heldag med mamma Malin, Elias och lilla Tilde istället + mamma Petra och Anton. Jättemysigt! Skönt att komma hemifrån och ha fokus på annat. Dagen har bjudit på många skratt! Det får vi tacka våra små boys för! :o) Sen fick jag gosat mycket med Tilde som ju bara är två månader. Åhhh, vad bebisar luktar gott!

Hade tänkt lägga in lite bilder ifrån dagen också, men klockan är alldeles förmycket. Så det får räcka med köksbilderna som jag tog i veckan. Mer kommer förmodligen imorgon.



Köksfönstret

Nybakat lingonbröd

Väggordet jag målat på egen hand *stolt*







1 kommentar:

  1. Jättefint kök! Vad härligt att höra att du har kunnat skratta i dag! Har tänkt mycket på er. Kram Lina

    SvaraRadera