fredag 30 oktober 2009

Lite negativ känner jag...

Vi hade en jättemysig dag igår. På förmiddagen var vi på stranden en lång stund. Dock var det alldeles för kallt, men ack så vackert. Isak är nu feberfri och äter hyfsat igen.
En stund efter lunch åkte vi till mormors jobb och Isak fick åka truck och utforska lokalerna. Han var eld och lågor!

En stund efter vi hade kommit hem, vid fem ungefär, kom Isak utan förvarning krypandes upp i min famn när jag satt en stund i soffan. Pang bom....så somnade han :o) Så jag lagade middag, mormor & morfar kom, vi åt och Isak rörde inte en fena i soffan under dessa två timmar. Snacka om att vara utarbetad *ler*
Nu till det negativa.....jag har så förbannat ont i ryggen. Förmodligen pga att jag burit omkring Isak lite förmycket nu under dessa dagar. Är genomförkyld.....men värst av allt....jag har känningar i höften. Men visst, ge mig det också! Sparka på den som redan ligger! Suck :o(
Nu sitter Isak i min famn och vill ha uppmärksanhet. Vi måste dessutom göra oss klara för dagis!
Kram








Svårt att titta mot solen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar