torsdag 24 mars 2011

03:40...

Eric, Isak och Oscar


.....satte sig Isak upp i sängen natten till idag.

"Jag vill gå till mitt rum och bygga monster"

Sagt och gjort. Även om jag stannade kvar i sängen så kunde jag inte somna om. Låg och lyssnade på hur han bökade omkring i sitt rum, för att sedan gå upp på ovanvåningen i hopp om att pappa T ville leka. T sover nämligen där eftersom han varit sjuk i tio dagar. Uppskattar att lekandet höll på i en och en halv timme. Sen somnade vi om alla tre i samma säng. Mysigt! Vaknade med Isak sovandes med sitt huvud på min höft ;o)

Hans tidiga morgon resulterade i att han somnade i bilen på väg hem ifrån dagis....och sover fortfarande.

T som var hos vårdcentralen imorse har fått penicillin och kortisonnässpray. Första gången i hans tolvåriga liv i Sverige som han äter medicin.

Nu ska jag snart se Criminal Minds. Loooovely!

Bilden ovan norpade jag ifrån kusin vitamins blogg. Den är ifrån gårdagen då vi var där hemma och lekte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar