lördag 26 mars 2011

C & C...

Idag har vi varit tillsammans med C & C i princip hela dagen. Underbart!

Innan vi åkte hem till dem så drällde vi runt på ett köpcentra i en timme ungefär. Isak fick en ny Ben 10 pryl som var alldeles för dyr....och en grön keps från Polarn O. Pyret. Vi letade även efter skor, men det var lite förmycket folk för att få ordentlig hjälp av personalen...så det uppdraget sköt vi på framtiden. Har ju mätt hans fot, så jag kan köpa det när som helst.

Jisses, jag ser knappt vad jag skriver. Har haft linser hela dagen (vilket jag sällan har) och de börjar liksom bli torra nu när man är trött. Ska se till att få ut de så snart det bara går.

Med C & C strosade vi omkring i stan där de bor och i den fina parken. När vi kom hem lagade vi Tacos, ritade och såg barnfilm. En perfekt dag i mina ögon. Avslappnat, lätt och ledigt.

Nej, nu ska linserna ut och sminket bort. Sen ska jag se färdigt Matt Damon-filmen och förhoppningsvis somna sött :o)


Isak, Christian & T


Cissi & mitt hjärtas dynamo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar