fredag 11 mars 2011

Säkert en fin stad...

Hemma igen efter tre mycket givande dagar i Budapest. Önskar att jag kunde säga att det är en fantastisk stad, men jag har faktiskt ingen aning. Alla tre dagarna spenderades från morgon till kväll i olika konferensrum :o)
Har ju varit i Budapest en gång innan....när vi var på simläger, men från den resan minns jag ingenting.

Anyway....trippen har varit fantastisk. Jag älskar det verkligen. Visst, några veckor framöver väntar mycket jobb, men det är det värt. Ett minne för livet och framför allt erfarenhet och utveckling.

Nästa möte i november ska hållas i Swindon (UK).

Min nyfunna vän ifrån Portugal funderar jag på att åka och hälsa på till sommaren. Hon har ett sommarhus i Algarve som vi kan låna. Vi kan dessutom låna bil av det rätta märket ;o) Vi ska bara få tummarna ur röven!

Har ingen skrivlust just nu så det blir lite bilder ifrån resan.....


Fikapaus...

En svensk och en portugis

I onsdags kväll åkte vi på en Dinner Cruise på Donaufloden mellan Buda & Pest. Ingen lyssnade på guiden och ingen hade riktigt tid att njuta av det upplysta fastlandet. Så går det när man har trevligt sällskap ;o)


Hotellbaren
Cola för mig och juice för Ivone

Ivone, Jaroslaw och jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar