söndag 1 juli 2012

Fredag 06:30...

I fredags morse så gick jag upp halv sex. Tjugo minuter senare var jag ute på en rask promenad. Det var ljuvligt! Hade ganska ont i området kring svanskotan, men snart får det vara nog! Jag blir galen av att inte kunna röra på mig...även om det ibland är skönt att ha något att skylla på för att slippa gå till gymmet, hi hi.


Men, om man bortser ifrån att muskler försvunnit och baksidan blivit lite dallrigare, så är det en annan sak som oroar mig. Min reumatism gör sig påmind. Jag har mått som en prinsessa när jag tränat och hållit igång. Nu är jag stel och lederna värker. Märks framför allt när jag sitter stilla på jobb. Har nästan glömt hur det känns eftersom jag mått så bra sedan jag började träna i februari. 


Borde ha masat mig iväg till gymmet idag, men mensvärk from outer space förlamar mig. 


Här kommer två bilder ifrån promenaden i fredags. Ingen vidare kvalité eftersom de är tagna med min iPhone.





På kvällen var det tjejmiddag hemma hos mamma M. Jag, som skulle upp ganska tidigt morgonen efter, var den enda "milfen" ;o) som körde. Hade gärna också stått och blandat drinkar i "baren", men det får bli en annan gång. 
Dricker bara alkohol typ tre gånger om året och kommer förmodligen aldrig riktigt att uppskatta det. Tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar