lördag 21 juli 2012

Lite av varje...

Klockan är mycket och jag måste i säng :o)

Dagen har varit fylld av äventyr. 
Allt ifrån panikslaget sökande efter försvunnen handväska till en misslyckad jakt på en stackars  tamkanin som någon bevisligen tröttnat på. Någon som jag gärna hade avrättat med mina bara händer...

Men jag får återgå till detta när tid finnes.

Här fyra bilder ifrån Isaks och min underbara kväll igår...

 Vi traskade lite spontant bort till Thairestaurangen i byn
Älskar deras mat!
 Fanns inte ett endaste riskorn kvar på våra tallrikar när vi var klara :o)


Lille kaninen som jag får berätta mer om senare

Förresten...ikväll har vi sett "This means war" med min absoluta favorit Reese Witherspoon. Jag tyckte att den var fantastiskt bra! En riktig feel good film. 


Pappa T som har påbörjat sin fasta ligger och snarkar i soffan. Så vad tycker jag om att han inte ska äta de närmaste fyra veckorna? Bra eller anus? ;o)

1 kommentar:

  1. Meeh... Fasta... Hade jag inte fixat... Åhh, liten glömd = ledsen, kanin... Hoppas du hittar den... Kramis..

    SvaraRadera