tisdag 17 juli 2012

Igår och i fredags...

T är ute och klipper gräset och häcken. Isak leker pirat...och jag...jag försöker göra typ tio saker samtidigt ;o) Blir bara pannkaka av alltihopa då tyvärr. Har lite svårt att koncentrera mig på en sak.
Lite stressad dessutom av att Sandra (kaninen) är lös ute i trädgården. T stack just in huvudet och sa att jag får ha koll på henne eftersom han nu befinner sig på andra sidan huset.


Idag har vi varit på lite äventyr. Får skriva om det senare.


Igår var morbror M här och kusinerna Alexander och Sebastian. De kom vid tio och stannade till sju på kvällen. Det var full rulle hela dagen. Tyvärr har jag inte tagit ett endaste foto. 
Det var en utmaning att pricka in utomhusvistelserna mellan alla regnskurar ;o) Men det gick!


Vid sex lämnade jag alla pojkarna och åkte till gymmet för ett pass Body Attack tillsammans med mamma M. 


FY FAN säger jag bara. Är faktiskt inte helt säker på att jag har någon livmoder kvar?! Det finns en möjlighet till att den försvann någon gång under passet...
Om Powergympan är jobbig...då är detta ens värsta mardröm. 
Instruktören var som tagen ur en skräckfilm. Grymt duktigt, men samtidigt väldigt skrämmande. Hon skrek, hoppade, fäktade och levde rövare. Stundvis kom jag på mig själv att tänka "men hon måste vara hög eller något". Det finns inte en chans i världen att jag någonsin skulle kunna träna så hårt som hon gjorde och samtidigt försöka att styra en hel grupp på 25 personer (eller hur många vi nu var). Imponerade!


Mina höfter värkte och svetten rann! Hjärtat slog som på en jagad hare och allt dunsande gjorde att hjärnan liksom skuttade omkring i skallen, vilket bidrog till en lätt huvudvärk. 
Men det som inte dödar, härdar. Jag är sjukt nöjd med att jag genomförde passet, med tanke på att jag inte har något brosk kvar alls mellan bäcken- och höftled. Jag borde överhuvudtaget inte närma mig en sal med denna typen av träningsgpass. 


Här kommer lite bilder ifrån i fredags då Isak blev klippt av min kusin och efter blev det lek med nästkusin Eric...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar