tisdag 25 januari 2011

Det sket sig...

Ha ha, det blev ingen promenad och definitivt inget städande ;o)

Jag fastande i internet-träsket och sen rostades det kastanjer i ugnen och så tittade vi på Den hemlige miljonären på Kanal 5.

För en stund sedan kom Isak tassandes. Jag älskar ljudet av hans små fötter mot stengolvet i hallen. Det värmer hela mitt hjärta. Jag mötte honom och han hängde sig om min hals. När jag bar honom tillbaka till rummet så gömde han sina händer innanför min tröja. Sen ville han somna om på mitt bröst (då pratar vi inte bröst som i boppe). Något som han gjorde hela förra veckan när han var sjuk. Jag älskar det! Jag tänker fortsätta låta honom göra det hur länge han vill....hur gammal han än må vara.
Jag gillar närhet och ömhet. Pappa T också. Det är väl därför vi samsover alla tre. Jag skiter fullständigt i om folk tycker det är konstigt eller äckligt. Samma människor som tycker detta är äckligt tycker väl också att det är äckligt att amma sitt barn mer än typ sex månader. Jag ammade Isak i två år och en månad and I´m damn proud of it. Det har gett både mig och Isak så mycket.

Nej, nu ska jag lägga mig här i soffan och vänta på John Blund.

1 kommentar:

  1. C - det finns ingen som uttrycker sig som du! Ibland tror jag faktiskt att du är ute efter reaktioner =).

    SvaraRadera