lördag 22 januari 2011

Isak will soon be back...

Yes, idag vände det! Febern har gett med sig. Den är inte helt borta, men väldigt låg för att vara Isak :o) Natten var svettig och väldigt jobbig, men efter lunch idag gick tempen sakta nedåt. Yes! Nu ska han bara börja äta också så att magen förhoppningsvis kan återgå till det normala. Men pga halsen vill han inte ens ha en omelett. Försökte med det mesta ikväll.

Nu ligger pappa T med honom, men sova ska han INTE ;o) Hörde hur T började snarka precis. Ha ha, jag undrar vem som haft semester och vem som varit sjuk en vecka?!?! Isak sjunger Pippi-visor och visar inga som helst tecken på att vara trött. Freak of nature! ;o)

......jag gick och styrde upp det hela. Min lille huligan somnade inom fem minuter. Tätt intill sin mamma.


Jag har blivit inspirerad av kusin vitamin....mamma M. Sen i somras har jag gått och sneglat på hennes Hunterstövlar och häromveckan beställde jag ett par egna. Hittade en engelsk sida som säljer de till halva priset jämfört med i Sverige och skickar dessutom fraktfritt. Helt sanslöst! Hur de får någon ekonomi i det kan man undra? Såg att de nu i dagarna i alla fall hade höjt priset med 9 pund på den modellen jag köpte.

Tyvärr sitter de inte lika fint på mig som på mamma M. Jag är utrustad med bra mycket kraftigare ben och vader....men det är smällar man får ta :o)

Hunter Original Gloss Wellington Boots

638 kronor!! ;o) levererade till dörren!


1 kommentar:

  1. Hej
    Gud så bra, det vill jag också köpa!! Kan du skicka adressen till den sidan så ska jag med skicka efter!!! Ska imorgon bege mig till skoaffären och prova rätt storlek!!!! Skönt att ha mannen hemma igen!!! Ja hetsäta kan man verkligen göra med den chockladen!!! Men den som spar han haver säger dem!!! Ha en bra vecka!! Kram

    SvaraRadera