lördag 22 januari 2011

Räkna med en viktuppgång...

Pappa T är hemma som sagt. Jag och Isak hämtade honom klockan fem. Han hade fått köpa en extra resväska för att få med sig allt som hans bror ville skicka med hem till mig. Flertalet kilo hasselnötter (färdigskalade naturligtvis) och choklad som kommer att räcka ett helt år framöver. Eller så hetsäter jag och är färdig om någon vecka....något fetare och något finnigare ;o)

Men gott är det, det är en sak som är säker. De kan sin choklad de där turkarna!

Det måste ha varit en slitsam semester för T ligger här i soffan bredvid och snarkar gott. Jag som knappt sovit på hela veckan är pigg som en mört och har inte en tanke på att gå och lägga mig.

Hoppas min pojke får en lugn och fridfull natt nu när febern släppt taget!

Lite bilder som T tagit under sin vecka i hemstaden:


Vardagsrummet hemma hos bror Tahsin

Pappa T

Isaks kusiner Berra och Sule

Ordu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar