torsdag 6 januari 2011

En röd och snöig dag...

Idag har vi i princip bara suttit inne.
Vi begav oss till Gallerian vid tre för att köpa någon form av termobyxor till mig, men jag gav upp efter typ trettio sekunder. Sportbutiken hos oss är inte speciellt välsorterad. Så det får bli en besök till Stadium i nästa vecka. Den här jäkla snön lär inte försvinna så det är lika bra att inse att jag kommer att behöva varma byxor för att kunna vara ute och leka med Isak.

Men jag kom inte hem tomhänt i alla fall. Hittade en fantastisk fin tunika ifrån Monrow. Den fanns i vad jag skulle vilja kalla puderrosa och petrolblå. Väldigt fina båda två, men det var den rosa som fick följa med mig hem. Vem vet...jag kanske är tvungen att åka dit imorgon och köpa mig den andra också ;o)

Isak sitter här, alldeles för trött för sitt eget bästa, och ser Nalle Puh. Vi köpte två nya dvd-filmer till honom idag. Sen fick han en av sina favoriträtter till kvällsmat.


Så enkelt och himla gott!! Gör dubbelt så mycket sås som receptet säger bara!

Imorgon väntar jobb för mig och T och Isak ska vara hos mormor och morfar.




Har man inte ett hundben när man leker hund så får man ta något annat ;o)



Pappa är en motorcykel...

Tunikan från Monrow...blev inte så bra foto i mörkret...

Isak & U lekte häromkvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar