söndag 23 januari 2011

En lång promenad...

Frisk luft både piggar upp och dödar ;o) Just död känner jag mig just nu. Är hur trött som helst och har en härligt dunkande huvudvärk.

Vi tog en välbehövlig promenad med Cissi och Christian idag. Isak satt till en början i vagnen, men när vi kom ner till stranden så åkte termobyxorna på. Tempot blev ett helt annat, men det var underbart! Vädret var perfekt. Soligt och vindstilla.
Tre timmar senare var vi hemma igen, men då ville Isak till lekplatsen. His wish is my command, så det blev tjugo minuters lek där också.

Efter en sådan här lång utomhusvistelse skulle man kunna tro att Isak nannar kudden. Men icke! Vi försökte...både T och jag, men han tvärvägrar. Så nu sitter vi här och äter ostbågar och tittar på Katten Gustaf.
T gjorde nyss en av mina favoriter....ugnsrostade kastanjer...så jag är riktigt mätt vill jag lova. Som kronan på verket ska jag ta mig ett glas kall coca cola också....livets dryck!

Bebisverkstad är tydligen ongoing i Turkiet. Två av T:s brödrar ska börja om igen ;o) Men jag då??!!

Oops, vi ska tydligen få besök om en stund....måste plocka undan lite.


Tappat lite i vikt efter en hård vecka

Står framför två nya Ikearamar som jag fixat till :o)


Ett kärt återseende ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar