fredag 21 januari 2011

Vi tar allt på en gång :o(

Vilken vecka!

Förra helgen misstänkte jag att något var i görningen i Isaks lilla kropp. Natten till måndagen sov han uselt. På tisdagen efter dagis somnade han klockan fem hos mormor och morfar och tempen steg och steg. Natten var en rysare.
Sen var det magsjuka BIG TIME. En kräkningen och därefter hundratals toalettbesök.

Som om detta inte var nog så har han även fått jätteont i halsen och kan knappt svälja. Febern som har legat lite över fyrtio ger inte med sig och aptiten är av förståeliga själ inte på topp. Idag sprack hans läppar av uttorkning. Min älskling!! Jag verkligen avskyr när han är sjuk. Jag gör allt i min makt för att han ska må bättre, men det hjälper föga.

Imorgon kväll kommer pappa T hem ifrån Turkiet. *Längtar*
Då är vi två som kan skämma bort vår sjukling.

Titta vad jag hittade på den externa hårddisken när jag nyss skulle leta fram en film som vi kunde se:





Så liten han var! 2465 gram och 47 cm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar