måndag 3 januari 2011

Formsvacka...

Tanken var att jag skulle träna lite här hemma ikväll...men jag vet inte om jag orkar :o(
Har hemsk huvudvärk, ont i knä och höfter och känner mig allmänt sunkig. Har drabbats att böldpest också verkar det som. Det är mycket nu ;o) Varför kan man inte få ha ett fint fläckfritt ansikte. Rynkor är en sak, det är bara charmigt, men acne och annat skit. Vad är det bra för?! Är det inte något man ska ha när man är tonåring?

Åhhh!

På onsdag ska jag och T gå på bio. Jippie! Vi har ju 11 biocheckar som vi måste utnyttja inom ett år eller så, så det gäller att ligga i. Mormor och morfar ska sitta barnvakt.

Nej, nu ska jag pressa lite apelsinjuice och käka lite cashewnötter. Sen får vi se om det blir någon fysisk aktivitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar