onsdag 26 januari 2011

Våffelstank ;o)

Isak och jag har precis ätit våfflor. Tror det är första gången jag gör detta sedan han föddes....och skulle jag ha gjort det någon gång innan så har han inte gillat det. Men senast vi var hemma hos kusin vitamin så åt han lite so I gave it a shot. Det gick hem. Han åt två eller tre stycken och jag tryckte i mig fyra. Behöver jag säga att jag mår illa? All grädde man smetar på gör ju inte saken bättre ;o)

Vi var och handlade innan på Ica. Jag och en hel hög med pensionärer. Har inget emot de små liven...flera av de brukar prata och gulla med Isak, men idag blev jag lite smått irriterad. När det var dags att packa ner varorna, samtidigt som man ska ha koll på Isak som klättrar omkring, så trängde sig en kärring (en dam i sjuttioårsåldern) förbi mig och ställde sig liksom mellan min kassa och sin egen....där man brukar behöva gå in om varorna ligger högt uppe på bandet. Redan då visste jag att jag förr eller senare behövde sträcka mig in där för att nå diverse varor som biträdet lagt åt sidan.
När jag tröttnade på att ta hänsyn och vänta så gjorde precis så. Då hör jag kärringen mumla "det är kanske bäst att jag flyttar mig innan du välter mig". Att skalla en hänsynslös och intelligensbefriad pensionär.....hade man fått något straff för det? Jag var fan bra sugen i alla fall. Men hon har väl inte fått sex på länge, så egentligen borde jag väl tycka synd om henne.

Ha ha, ta detta jag skriver med en nypa salt. Men ni som känner mig vet ju hur jag brukar uttrycka mig ;o)

Solen skiner! Tror vi snart måste gå ut en runda!



Sarelle...Isaks nya last.

Ehh, min son...du har något runt munnen ;o)

Sarelle är alltså som Nutella

Isaks farbror (Akin) skickade med flera kilo med pappa Turken


1 kommentar:

  1. Åååhhh, våfflor...det måste jag göra snart, blev sjukt sugen när jag läste ditt inlägg! Puzz o love <3

    SvaraRadera