onsdag 23 juni 2010

40.3 och massor av febernedsättande...

Tempen visar alltså 40.3. Behöver jag säga att stämningen inte är helt på topp? Han flåsar och andas tyngre än en 90-årig storrökare.

Trots feber och mycket gråt så har dagen varit fin tycker jag. Jag har även hunnit göra en del nytta i trädgården. Har nyss vattnat gräsmattan i 90 minuter drygt. Det behövdes verkligen.

Isak sitter här bredvid och äter lite knäckebröd. Har knappt ätit på hela dagen så det är jag glad för. Har gett honom en dos Panodil och en dos Ipren. Hoppas det hjälper. När feber stiger över fyrtio hjälper de inte var för sig.

Sen får vi hoppas på en bättre natt än förra. Tror inte jag kommer att våga låta honom sova ensam. Han flämtar så mycket och själv hade jag feberkramp när jag var liten så det är jag lite rädd för får jag erkänna.

Imorgon stannar T hemma och jag ska förhoppningsvis cykla till jobb. Under förutsättningen att jag får någon timmes sömn :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar