fredag 18 juni 2010

Ny klocka...

Idag unnade jag mig något jag tänkt på länge.....en ny klocka. Eftersom jag fyller år på söndag så var det ju ett bra läge, en bra anledning.

Jag har varit runt och tittat lite överallt, men inte riktigt hittat en klocka jag gillat i den prisklassen jag hade tänkt mig. Vad gör man då? Jo, då lägger man till någon tusenlapp ;o) Fast det kunde varit mycket värre, hi hi.

Fy farao, huset är fullständigt upp och ner. Så imorgon blir det till att städa någon timme. Just nu tvättar jag klädseln till ena soffan. Det får man göra lite då och då för känslans skull. Har aldrig haft en bättre soffa. Köpte den på Svenska Hem för sex år sedan och den ser fortfarande ny ut. Kanon med avtagbar klädsel när man har barn!

Nu ska jag fixa och dona lite.




1 kommentar:

  1. TJUUUUUUSIG!!!! Den är du väl värd baby! Tack för myysig kväll igår. Puss puss

    SvaraRadera