tisdag 22 juni 2010

46 minuter & 39.4...

Har nu cyklat till jobb två dagar i rad och det känns väldigt bra. På vägen hem både igår och idag så hade jag fantastisk medvind. 46 minuter tog det hem. Najs! Att jämföra med 58 minuter på morgonen då vinden inte är lika snäll :o)

Sen har Isak feber...39.4. Bara flög på honom hux flux. Retar mig som fan eftersom vi ska till mamma Lisa, Hannes och Emmy imorgon. Vi får se hur natten blir och om han har feber imorgon bitti. Annars får vi snällt bli hemma och klättra på väggarna. Trist men sant.

Nu ska jag fortsätta med det jag gör bäst....att äta Pollykulor :o)

2 kommentarer:

  1. Fy fasiken vad du är flitig, måste också :-).

    Men du ... du skrev att du var så trött för du gick inte ner ett gram trots cykling - något säger mig att Pollykulor har med det hela att göra....

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hi hi, jag är ju av åsikten att man inte går upp i vikt av godis. Kakor och tårtor är en annan sak.
    Har alltid kunnat äta hur mycket godis som helst....fast åldern tar kanske ut sin rätt? ;o)

    Nu är i alla fall påsen med Polly slut....får låta bli att köpa mer.

    Kram på dig Maria

    SvaraRadera