söndag 6 juni 2010

Bakfylla & kalas...

I fredags var det sommarfest på jobb och denne svensken både drack och snusade. Va fan...det gäller att gå "all in" när man festar så sällan som mig. Vi hade supertrevligt! Både på jobb och när vi senare gick vidare. Kom hem lagom till solen hade gått upp igen ;o)

Bakfylla ja.....det bestod lördagen mest av. Problemet var egentligen att Isak inte lät mig att sova. Så jag låg mest hela dagen fram tills att det var dags att åka på 25-års kalas.
Syster C:s Christian fyller år idag med hade lite festligheter igår. Hade lånat en lokal av sin bostadsrättsförening och den var jättefin. Vi delades in i lag och började kvällen med lite utomhuslekar. Jag älskar kubb och om jag får säga det själv så är jag sjukt bra på det också ;o) Det är barnsligt roligt att kasta ringar, bolllar och pinnar. Man gör det lite för sällan bara.
Efter lekarna åt vi mest hela tiden *ler*. C & C hade gjort en massa godsaker. Lat som jag är så hade jag nog beställt mat till en sådan tillställning.

Idag har jag inte mycket till röst. Tyvärr har jag nu också smittat stackars mormor som snart ska på semester :o( Irriterande.
Annars har vi mest städat och njutit av solens strålar idag. Mycket utomhusaktiviteter gjorde att Isak somnade i sin mattallrik 18.30. Tänk de vars barn som alltid somnar vid den tiden.....de måste ju har hur mycket tid som helst över?!

Jag njuter av mitt fantastiskt fina och nystädade hem och nu ska jag titta på tv och fortsätta att hosta upp mina lungor.



Födelsedagsgrisen

Isak, Madi och bebis i magen


Isak lärde sig ett nytt ord...piercing...som Kristian hade i ögonbrynet

Isak tycker om blondiner minst lika mycket som sin pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar