onsdag 9 juni 2010

Oviktigt vetande...

Har inget speciellt att skriva egentligen, men ska försöka att plita ner några rader.

Igår var jag och förbättrade min tatuering. Det är definitivt snyggare nu, men jag är fortfarande inte helt nöjd. I´m hard to please...det erkänner jag. Var inne på att göra att hjärta också efter alla tre pojkarna, men det känns som ett avslut. Vem vet vad som händer i framtiden? Jag har ju inte helt uteslutit att försöka igen om jag får stöd ifrån sjukhuset.

På tal om sjukhuset så ska vi dit imorgon. Då handlar det om Noas död, men jag har en hel del frågor nedskrivna också. Har inga större förhoppningar, men man ska inte måla fan på väggen. Någon gång borde man ju bli positivt överraskad. Eller? ;o)

Jag hör Isaks tunga andetag ifrån sovummet. Min guldgosse har varit vaken och på gott humör hela dagen. Idag sa han "mamma du är bäst i hela världen". Underbart!

På tal om något helt annat. Jag älskar vår bil! En Honda Accord 2.0 Elegance MT. Har fått äran att köra den i några dagar när pappa T varit bortrest. Annars är det min lott i livet att köra vår lille bil, en Toyota Yaris. En turk i sina bästa år borde väl passa i en guldgul småbil med sprucken vindruta?! ;o) Men icke sa Nicke....och jag är inte den som bråkar om en sådan småsak :o) Jag tar snällt den gula faran varje morgon och är inte speciellt ledsen för det.
Kanske dock ska föreslå att vi har ett veckoschema? Eller inte *ler*

Nej, nu ska jag titta på tv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar