måndag 3 maj 2010

Busy day...

Då var man hemma efter en väldigt intensiv dag på jobb. Tror inte jag släppt blicken ifrån datorskärmen en enda gång. Men jag trivs när det är mycket att göra. Man blir fan så mycket effektivare då.
Cyklade in till jobb i morse alldeles försent och det var ingen hit. Blåste som bara den. Baksidan med att bo på landet och längs kusten. Men, men....allt går utom tennsoldater så det gick ju hur bra som helst. Annars hade jag ju inte suttit här ;o) Turen hem var mycket behagligare.

När jag kom innanför dörren möttes jag av en superglad Isak med ett Spiderman kort i handen. Har fått en kalasinbjudan ifrån sin dagiskompis Anton. Kuligt! Men det roliga var slut efter en stund då han kräktes över hallgolvet pga sin hosta. Men, det är trots allt första gången han har riktig rethosta på tre år. Det får man vara nöjd med.

Nu är det snart läggdags. Vart tog kvällen vägen?

Hämtade kläderna jag köpte på Me & I partyt ikväll. Så himla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar