lördag 29 maj 2010

Mätta och belåtna...

En härlig dag i grannlandets huvudstad är till ända. Tänk vad tiden går snabbt när man har roligt?! Vi träffades på mitt jobb och dundrade sen över bron i gemensam bil.
Vi strosade i affärer och fönstershoppade en del. Konstigt nog blev det inte så många inköp för någon av oss. Jag var inställd på att finna en del godsaker, men lusten försvann lite när vi väl var där. Jag bara njöt av att strosa omkring istället.

Efter någon timme åt vi turkisk mat på vår favoritrestaurang. Tre rätters :o) Man behöver inte äta mer denna dag kan jag tillägga ;o)

Gud vad mysigt vi hade!

Igår kväll var vi ute på en pub i en närliggande stad. Det var läääängesedan jag och pappa T var ute och festade tillsammans. Najs!

Isak har haft en bra dag med mormor och morfar men är tyvärr lite krasslig. Ögoninflammation, förkylning och aptitlöshet. Alltid är det något.

Nu är det familjemys som gäller!



Turkisk mat.....I like!



Morbror och moster M (blivande föräldrar), T och Tuffe Uffe :o)

2 kommentarer:

  1. Åååhhh,så mysigt det där lät ;) Så otroligt lika du o din bror är på leendet på bilden, har du tänkt på det själv?!
    Nu ska jag packa in Elias paket inför 3-årsdagen <3
    Puzz

    SvaraRadera
  2. Hej mamma mu!

    Nu när du säger det så....det är verkligen samma leende ;o)

    Åh, Elias blir stora killen! Grattis till honom!

    Puss

    SvaraRadera