söndag 2 maj 2010

Utemys...

Antar att alla andra, precis som vi, varit ute större delen av dagen idag. Tacka vet jag trädgård en dag som denna! Vi gick väl ut vid tio och började plocka in filtar, bollar och annat vid halv fem.
Lunchen förtärdes på en filt i gräset. Korv med bröd har aldrig smakat bättre. Denna delikata middag bör endast ätas ute för att komma till sin rätt ;o) Egentligen ska ju korven grillas, men det är ett jäkla jobb för en lunch man äter upp på några minuter.

I helgen har jag cyklat 2,4 mil. Hälften i lördags och hälften idag. Känns riktigt bra. Imorgon om vädret tillåter så ska jag cykla till jobb. Två hektiska arbetsdagar har jag framför mig. Hade hellre spenderat dagarna i trädgården med Isak....

Nej, nu ska jag slötitta på tv och försöka överrösta T som snarkar bredvid stackars Isak i sovrummet ;o)


Sandra, Simon & Isak



Utforskning av nya insekter och djur idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar