onsdag 19 maj 2010

Inte bara tråkigheter...

Idag har vi varit hos min kusin vitamin och nästkusinerna Eric och Oscar. Hit kom även gammelmormor Sonja och Sven-Erik. Isak har inte träffat "mormors mamma", som vi säger, på ett helt år. Herregud vad tiden går fort. Eric, Oscar och Isak fick presenter. Jättefina kläder och leksaker.

Vi fikade med en härligt god paj ifrån Leilas kokbok. Yum, säger jag bara! Får nog ta och slänga ihop en sådan någon gång ;o)

Eric och Isak lekte riktigt fint tillsammans. Visst, småbråk blir det ju alltid om leksaker och annat. Men det vore väl konstigt annars. Oscar fick finna sig i att vara i min famn större delen av träffen ;o) Jag passar på att njuta och mamma M tycker nog det är skönt att ha händerna fria en stund.

Imorgon ska jag och M träffas vid halvfem och "göra byn". Strosa i småbutiker och smälla lite stålar. Vet inte vems konto jag ska råna först dock....för jag har slarvat bort mina guldbyxor. Fast det kanske bara är pojkar som har sådana? ;o)

Några bilder...




Gammelmormor

Tittar lite på Shrek

Husfriden varade i si sådär 10 minuter ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar