söndag 9 maj 2010

Sunday...

Idag var Isak med mormor och morfar några timmar mitt på dagen. Han var eld och lågor när morfar kom och hämtade honom med cykel. Så deras tid tillsammans började men en cykeltur till kanalen för att titta på båtar. Sen bar det av hem till mormor.
Stimulans på hög nivå vilket innebar att han somnade vid tretiden hemma hos dem. Ha ha, då har han verkligen varit slutkörd ;o)

Pappa T och jag passade på att se en film vilket vi sällan hinner nuförtiden. Jag är för trött på kvällarna. The taking och Pelham 123. Suveräna skådespelare så det kan ju inte bli något annat än bra!

En stund innan Isak somnade så frågade han i fall han fick ligga med sitt huvud på min mage. Klart du får sa jag. När han sen låg där så sa han "så glad jag är mamma" och sen pussade han mig på munnen. Åhhh! Kärleken till sitt/sina barn är obeskrivbar! Jag saknar honom när han sover! Vill aldrig att småbarnsåren ska ta slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar