lördag 22 maj 2010

Lammkotletter...

Jisses, lördagen börjar gå mot sitt slut. Tänk vad dagarna går fort....
C & C kom ju på besök idag efter en veckas semester. Isak fick flertalet paket att öppna med mycket användbara saker. Nu kan han träna sin konstnärliga sida i flera veckor framöver :o) Målarfärg, pensel, tuschpennor, kritor och stora pappersark mm. Perfekt!
Även mormor och morfar kom hit efter sin resa till New York. Pappa T hämtade dem på flygplatsen imorse. Mysigt *ler*

T stod för matlagningen och grillen plockades fram för första gången detta året. Lammkotletter, bulgur, sallad och sås. Till efterrätt blev det något så enkelt som pinnglass.

Nu är jag sanslöst trött och får väl passa på att vila lite. En nya dag imorgon!

Isak har förresten blivit förkyld....får se om han slipper febern denna gången. Håller tummarna.




Titta vad jag fick av mina kära föräldrar....som en tidig födelsedagspresent.

Helt underbara!

Tack så mycket för att ni letade upp de till mig. Älskar er!



Isak fick en brandbil och ett pussel av New Yorkresenärerna :o)

Min underbara kock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar