onsdag 4 april 2012

Aj!


Isak klagade ju på att han hade ont i öronen i förrgår kväll/natt.

Jag har nog fått samma sak. Har gräsligt ont i höger öra. Smärtan känns enda ner i halsen.

Å de´e´najs!?

Men så länge Isak mår bra så är jag sjukt nöjd...och han verkar må som en prins.

Vi håller på att städa hans rum. Eller ja, jag städar och han leker.
Jag är väldigt detaljstyrd när jag går loss i hans näste. Alla sexton Ben 10 aliens ska vara ihopbyggda perfekt. Med sina egna armar, ben och huvuden. Alla Lego Hero Factory, hjältar och skurkar, måste också vara intakta.

Ja, så håller jag på. Det kan ta allt ifrån en timme till flera. Alla kläder är omvikta i garderoben också. Ah! Tillfredsställelse på hög nivå! ;o)

Men nu ska vi snart fixa lunch. Ska bara leka lite på Roboten Rob-hemsidan först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar