lördag 14 april 2012

Äntligen blev det klippt!

Isak har sovit sedan halv fyra och jag och T sitter och tittar på resor. Går inte speciellt bra vill jag nog påstå. Vi har inte samma önskemål och krav. För min del ska det se ut enligt följande:

Hotellet ska ligga nära stranden. Ha stora fina poolområden. Mycket underhållning för barnen. Ska vara mysigt och gemytligt, dvs inget stort hotellkomplex på höjden. Mycket trädgård med palmer, blommor och slingriga gångar. Nära till centrum.
Kosta vad det kosta vill.

T däremot...vill väl egentligen ha samma som jag, men det får inte kosta någonting?!

Så nu är vi ovänner och res-sökandet är satt på paus. Härligt! ;o)

Dagen fram tills nu har varit riktigt, riktigt bra. Det vittnar mitt solbrända ansikte om.

Vi åkte till stan för att pojkarna skulle klippas. Isak ville ha sin cykel med sig, så den packades in i bilen.
Frisörbesöket var allt annat än trevligt, men resultatet blev bra.

Sen cyklade vi till en stor park en bit därifrån. Det var fantastiskt vackert i det fina vädret. Glada människor och lyriska fåglar överallt. Vi åt lunch i parken och var väl borta sisådär fem timmar allt som allt.

När vi kom hem satte vi oss på trädäcket och fortsatte att lapa sol *ler*

Isak är nu vaken och vi äter kvällsmat. Nu lär han vara vaken till typ två i natt. Men det är ju lördag...så det spelar mindre roll.
Han har precis satt på sig sina nya Spiderman-skor som jag köpte igår. 249 kronor, som hittat. Syntet, syntet och åter syntet...men de är ämnade för dagis så det spelar mindre roll.

Igår kväll fixade jag värsta spa-upplevelsen för Isak. Han fick sina fötter filade (även om det egentligen inte behövdes), fick sitta i fotbad, badade skumbad och blev sedan insmord och masserad från topp till tå. Någon som vill göra samma sak för mig?! Skulle inte tro det.

Nu ska här plockas undan lite...sen måste jag läsa igenom lite inför mitt möte på måndag. Kvällsmys lär också hinnas med, med tanke på att vi kommer att vara uppe till minst midnatt ;o)




Min lille nyfriserade älskling!!


Han cyklade mest hela tiden...det är sommar det!

Mat och fikapaus


Man blir trött av att motionera och streta emot hos frisören ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar