torsdag 26 april 2012

Gräsänka...

Blev inget inlägg igår kväll. Det är svårt för mig att finna skrivro när T är bortrest. Han har varit borta tre dagar nu. Ingen träning blir det heller vilket gör mig extra kinkig ;o)


Igår stannade vi inomhus i princip hela dagen. Mycket för att lindra Isaks pollenbesvär. Det hjälpte och han sov mer harmoniskt i natt. Det regnade ju från morgon till kväll och pollenhalterna är ju mycket lägre då också.


Nej, om jag skulle ta och göra mig och huliganen i ordning så att vi kan komma i tid till dagis och arbete för en gångs skull :o)


En sak till...den här förändringen av bloggverktyget....det fungerar RIKTIGT bra ;o) När tid finnes ska jag ändra lite på utseendet på bloggen. Den ser lite konstigt ut efter uppdateringen.



Min lille ängel häromkvällen

2 kommentarer:

  1. Pollen är ett jäkla skit. Jag har ju gått och fått sprutor på MAS nu i 4 år (!) mot bland annat björk, och jag känner en klar förbättring. Tar väl lite tabletter iof men behöver ingen nässprej och inget kli i ögonen! :-)
    Stackars kille...Fick du tag på medicin till honom?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jisses...4 år...men skönt att det har hjälpt!

    Vi ska till farbror doktorn på onsdag.

    Tack för idag gumman! ;o)

    Kram

    SvaraRadera